Wednesday 10 February 2010

i'm blogging

yup !! aku dh adakan blog untuk story kan apa-apa yang aku suka.. :D pendek kata macam diari jugak la blog blogging ni kan an an.. huhu citer dia camni..
semalam farib aka ptuikh ada message aku bunyi nya 'weitt..' hahaha. aku buat tatau ja time tu.. coz kaluit skek !! last2 dia koll ... tut tut tut.. ada la kot lam dua tiga deringan .. aku jawab la..
'weii ang kena buat la blogspot ang sniri,
'awat..'
'lohhh.. ang blajag2 la dlu.. bg besa skek '
oww... gitu.. okeh okeh..'
kira kira macam tu la.. :)) hahha.. pagi ni aku teruih buat kan blog nie.. hahha..
alamak mak aku dah ajak p balai raya plak.. aduihh.. mau duk rajin menaip ni 'ada ada aja' hal yg nk kena buat dulu... x pa ah.. dh aku sayang mak aku.. aku blah dlu laa.. :D

No comments:

Post a Comment